25 Mayıs 2009

Lafmacuuuuuuun

Sen de benim hatalarımdan birisin.
Günah mı çıkaralım şimdi yani, benim de hatalarım oldu felan. Hassiktir be rıfat abi!
Yaklaşık 2 yılımı geçirdim o mekanda, 5 kişi birleşip birilerine ayar verirken gül gül ölürken, ayar aldığımız vakit de avına ortak olunmaya çalışmış aslan kadar yırtıcıydık. Çok eğlendim inkar edemem lakin çoook zamanımın üzerine sifon çekmişliğim var. Finale çalışmadım lan entry yazıcam diye.
O da öyle bir furyaydı, geçti gitti. Lafmacun yaa,
ben bazı bazı kendime inanamıyorum.
Gölgelerin gücüne gitmesin, Tanrı'ya inanıyorum.


Peynir gemisi günlüğünden...

Bir de bilgi sözlük vardı dur neyse.

2 yorum:

Travis dedi ki...

çok boştuk yahu..

Ss dedi ki...

artık hayata tematik kasanlardan mı olduk yoksa kasıntılar -bu benim alınmayınız- mı? lafmacun artık log-in'lerimizi beklesin yollarımızı gözlesin mi?