18 Mayıs 2009

Yeter ama artık

Bana bak kavuniçi. Bana bak solucan. Bana bak lan uzaylı zekiye. Ne biçim ekmeğini yedin bu tembelliğin ya. Bıkmadın mı koçyiğit? Yok potansiyel varmış da kinetik yokmuş yok hiç çalışamıyomuş. Program koymalar alttaki gibi, ders çalışırken fotoğraf çekip eğlenmeler filan. Sırada ne var? Ne kaldı başka kondüktör? Oblomov bile tiksindi artık ha. Yarından tezi yok başarıdan başarıya koşan eş dost çocuğu gibi davranacaksın. Bugün mezun olacakmış gibi yorgun, yarın master yapacakmış gibi azimli olacaksın. Hadi bakayım.

4 yorum:

dünya kavuniçi dedi ki...

xçözçxzöçxözçx. ilgiye ihtiyacım var açım aç ahahah. ya bu acıklı bir düşüş hikâyesi, ne anlarsın sen be! susamlı çubuk kemir anca kıt kıt kıt.

karyola dedi ki...

nesini anlamayacam be. 5 yaşında kurdela takılan çocuk 4 senede 10 kredi mi ne verebildi. geçen sene söküp aldılar geri axhahxahxa. daha tembelim yani ben. o kadar tembelim ki


ehehehe

dünya kavuniçi dedi ki...

o fotoyu da kurdela takılırken çektiler de mi? zxöçzxöçzxöçö lan neden 5 yaşında kurdele? evde temsili olarak sanırım çzxöçöxçz. ben de okula gitmeden önce susam sokaanda öğrendim okumayı. sınıf atlatmak istediler bi de. durumumuz budur. taam ya daha anatmıyom. al senin olsun...........

karyola dedi ki...

ahxahxha temsili tabi, kadınlar gününde takıldı. çeyrek altın takmış demek kadın, konuşmayı yeni öğrenmeme rağmen kurdela sanmışım onu. yeni yeni oturuyor taşlar.