17 Nisan 2009

Biraz kendinden bahseder misin?

Görüşmeye gitmemiş, eşeğin tenasül uzvundan diyalog kasıyor bayan kavuniçi hanfendi):
Bak aha böyle oluyo;

-biraz kendinden bahseder misin?
+8 üniversite bitirdim
-aferim 9.cuyu bitirince gel

-------------------
-biraz kendinden bahset?
+5 dil biliyorum
-abuzittin mi?
+efendim?
-bunu bilmiyosun işte, öğrenince gel

------------------
-Biraz bahset?
+anlatiyim, mali arap faik'ten aliyorduk, karabukte ikinci yükleme yapılıyordu, adana'ya kadar da ben kullanıyordum kamyonu
-Sağdan git iktidar olursun
+tamam abi

---------------
-bahset?
+Ahmet Sami [insert çift isim faktörü]
-hired

1 yorum:

naber dedi ki...

olası rus yazarların soru cümlesi. fakat dostoyevski harici!?..kendisi ''baylar'' der çünkü. ve dahi bayanlara hitap etmediğini kabullenen yazar da pek tabii günümüze kadar uzanagelmiştir. ya da şu an bol keseden sallıyorum ben