15 Nisan 2009

Girişken Şişman Kadın

She drives me crazy..
Dombili falan deyip ortamı yumuşatmayı düşündüm bir an ama bugün girişken bir şişman kadının metrobüse binerken etrafındakilere aparkat atmasına kızgınlığım hala geçmedi. Bana da dirseği geldi, kasım ayının sonlarına doğru diğerlerinin aksine inatla bekleyen devrimci bir yaprağın hain rüzgara karşı koyamayıp teslim bayrağını çekmesi gibi yol verdim kendisine. Wolverine ağalar beyler wolverine geçem. Kuğu gibi nazik, oturdu otobüsün gidiş yönüne uygun olan bir koltuğa. Kıçını sağ*sol manevraları ile iyice yerleştirdi.
Ayakta kaldım:( Diz üstü yaşamaktansa ayakta ölmeyi yeğliyordum...Ağaçlar ayakta ölüyordu mesela Fatih Kısaparmak'ın dediğine göre. Ama ayakta yolculuk etmek, üstelik gripsen ve bademciklerin bir gece öncesinden ıslatılmış kuru fasulye gibi şiştiyse, mevsim baharsa, ayakta durmak için otobüsteki striptiz borusuna asılman ve virajlarda çeşitli atraksiyonlar yapman gerekiyorsa, hiç de delikanlıyım ben pozlarıyla savuşturulacak birşey değil. Kurduğum cümleyi dönüp tekrar okumaya cesaretim yok. Anlamadıysanız geçiniz.
Sonra genele çaldım bu kadını, nerde bir toplulukta haldır haldır öne geçen, etrafındakileri bir şekilde uyutan, hakkını savunurken senin hakkını gasp eden biri varsa, şişman orta boylu girişken kadın bunlar.
Ben de şişmanlamaya karar verdim, anneeaaaaaaaaaaaa mantı yap.


Kişisel Notum: Blogumuzu okuyan şişman bayanları tenzih ediyorum. Onlar benim canlarım, yumuşacık, puf puf.
Benim bahsettiklerim hep böyle internete falan girmeyenler, iaşsldasşdl.

2 yorum:

purplelife dedi ki...

Teşbihlerine hasta kaldım:)

Aylin dedi ki...

şimdi eşin dostun seni hastasın sanıyor fas'tasın hiç kimse bilmiyor, purple.