14 Nisan 2009

Burdurlu Güzel Kardeşim

Şimdi birbirimizi kandırmayalım gencolar. Şurda 3 kişi yazıyorsak 3'er kişi getirsek adam başı 10 kişi anca okuyor şu güzelim bloğu. Aylininkileri ben bile okumuyorum misal, kim bilir ne yazıyor 34. satırda. Fakat bir kişi var ki onun için ne söylesek boş. bloğumuzu en zor dakikalarında bile yalnız bırakmayan burdurlu takipçimiz için. Sitemeter verilerine göre elimizdeki tek bilgi bu. Bloğumuzun en aktif üyesi bir burdurlu arkadaşlar. Burdur ne güzel bir şehirdir burdurlular ne güzel insanlardır diyerek sizi eşsiz Burdur görüntüleriyle başbaşa bırakmak, burdurlu arkadaşımıza da nacizane bir jest yapmak istiyorum.




artvinli, uşaklı, konyalı baboliler. mynette hatun kovalayacağınıza, facebook'ta hangi su kırlangıcısın testleri çözeceğinize gelin de iki rekat okuyun şu bloğu artık, şehrinize de bir faydanız dokunur hem. Bir kere daha uyarmayacağım.

5 yorum:

purplelife dedi ki...

E artık İzmir'den de takipçin var, hadi hayırlısı:)

dünya kavuniçi dedi ki...

Sayın Morhayat,

Bilogumuz evrensel bir bilogtur. Hollanda, Almanya, Amerika, Kolombiya, Brezilya, İspanya, Portekiz ve Kanada'dan gelen ziyaretçilerin akınına uğramaktadır. Ama bu Burdurlu kardeşimizdeki istikrar ve dirayet hiçbirisinde görülmemektedir. Böyleyken böyle, şöyleyken şöyledir.

Sevgiler...

dünya kavuniçi dedi ki...

Ukrayna ve Fransa'yı unutmuşum çzöxçzöxçzö

karyola dedi ki...

ben asıl öz, hakiki, hormonsuz nikaragualı bekliyorum buraya. ispanyolca sorun değil, hallederiz.

bu arada elimdeki notlara bakıyorum ve hala izmir'i göremiyorum, ip'yi burdur'dan alıyor olmayasınız sayın purplelife :)

purplelife dedi ki...

Mümkün değil, yeni haberim oldu çünkü blogundan. Çıkar belki bir gün İzmir ipsi:)